Klachten en overige meldingen
Klachten en overige meldingenUiteraard doen alle specialisten van BonsenReuling hun uiterste best om cliƫnten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat de uitgevoerde werkzaamheden niet volledig aan uw wensen of eisen voldoen.

Niet tevreden?

Mocht u ontevreden zijn over uitgevoerde werkzaamheden, neem dan zo snel mogelijk contact op met uw contactpersoon van BonsenReuling. Legt u uw klacht/aanmerking liever bij iemand anders neer? Neem dan contact op met het dagelijks bestuur van BonsenReuling (Henny Kok/Mark de Jonge).

Wat doet het dagelijks bestuur?

Het dagelijks bestuur zal uw klacht aanhoren en over de verdere afhandeling adviseren. Indien de aard en omvang van de klacht dat vereisen, zal ook de compliance officer de klacht in behandeling nemen. Zo nodig zal zij in overeenstemming met de van toepassing zijnde richtlijnen maatregelen treffen.

Zorgvuldig en vertrouwelijk

Alle meldingen worden door BonsenReuling zorgvuldig beoordeeld. Geeft u uw klacht liever anoniem door? Ook dat is mogelijk. Wij zullen uw klacht vertrouwelijk behandelen.

Wij streven ernaar klachten tijdig en naar tevredenheid op te lossen en zo de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.
 

Henny Kok AA
Henny Kok AA

Directeur
0544 - 39 33 33

mr. Mark de Jonge RB
mr. Mark de Jonge RB

Directeur

Bibi van den Bragt AA | RA
Bibi van den Bragt AA | RA

Compliance officer

< >
ECOVIS
NBA
SRA
SMA
RBA